סגמנט
ניהול עיסקי

תהליך הניהול העסקי כולל בתוכו 3 מרכיבים עיקריים :

• תכנון

• ביצוע

• בקרה

3 המרכיבים צריכים להיות מיושמים בכל הפונקציות העיקריות בעסק , פונקציות כגון : כספים , שיווק ומכירות , משאבי אנוש ותפעול העסק.

יזמים רבים קופצים ישר לשלב הביצוע ללא ביצוע תכנון מוקדם של הכספים שידרשו בתחילת הפעילות של העסק , תכנון פעילות שיווקית נדרשת לצורך גיוס לקוחות ראשוני ותכנון המשאב האנושי הדרוש  לעסק כבר בשלב ההתחלתי וכן מה הן הדרישות התפעוליות בהקמת העסק ובניהול השוטף שלו.

תכנון מקדים הינו שלב זול יחסית אשר יכול לחסוך כסף רב ובעיות נוספות אשר  עלולות לצוף בעתיד.

רק לאחר תכנון מסודר להקמת העסק או לביצוע פרויקט כלשהוא בעסק הקיים , ניתן לגשת לשלב הביצוע.

בעל העסק אשר שואף להגדיל באופן מתמיד את רווחי החברה , ואיננו נותן תשומת לב מספקת לנושא הבקרה לא יוכל לגלות בזמן על בעיות שיכולות להתעורר בהיבט הפיננסי , השיווקי או התפעולי בעסק.

בקרה נכונה ואשר מבוצעת בזמן הנכון יכולה לחסוך הרבה הוצאות מיותרות , נזק תדמיתי או בזבוז משאבים וזמן יקר.

רק שילוב של 3 המרכיבים יכול לגרום לניהול נכון ומקצועי של העסק , ניהול אשר מגדיל את מחזור המכירות והרווחיות של העסק לאורך זמן.

חברת סגמנט י.ג. פיתוח עסקים – ערך מוסף

יזמים ובעלי עסקים רבים הינם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה , אך עקב עומס עבודה רב וחוסר תשומת לב נקלעים לקשיים אשר ניתן היה להימנע מהם בעזרת ניהול עסקי נכון.

אנחנו בחברת סגמנט י.ג פיתוח עסקים  נדע לשבת עם היזם , לבצע תכנון מסודר של צרכי העסק בשלב החיים הנוכחי של העסק , ללוות את היזם במהלך ביצוע התוכנית שתוכננה ולבסוף לבצע תהליך של בקרה על הביצוע בהיבט הפיננסי,שיווקי ותפעולי.

לסגמנט י.ג פיתוח עסקים ניסיון של מעל 15 שנים בליווי עסקים ובעזרה מקצועית ואחראית לבעלי החברה לנהל את העסק שלהם בצורה מיטבית תוך כדי חיסכון בהוצאות מימון , תפעול ושכר.

חברות שיווק וקידום